Повернення та обмін
Компанія здійснює повернення і обмін товарів належної якості згідно Закону "Про захист прав споживачів».
Строки повернення і обміну
Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.
Зворотня доставка товарів здійснюється безкоштовно.
Умови повернення для товарів належної якості
Ми хочемо, щоб ви були задоволені покупкою! 1. Загальні умови: Ви можете повернути товар протягом 14 днів з моменту отримання, якщо він не використовувався, має оригінальну упаковку, ярлики та чек. 2. Важливо: Ювелірні вироби обміну та поверненню не підлягають, згідно із законом України, крім випадків виробничого браку. 3. Якщо є дефект: Зв’яжіться з нами. Надайте чек та фото дефекту. Після підтвердження ми обміняємо товар або повернемо кошти. 4. Як повернути товар безкоштовно? Ви можете скористатися послугою "Легке повернення" від Нової Пошти! 1️⃣ Увійдіть до розділу «Мої відправлення» у мобільному додатку або онлайн-кабінеті Нової Пошти. 2️⃣ Виберіть отриману посилку, яку потрібно повернути. 3️⃣ У рядку «Керувати посилкою» натисніть «Легке повернення». 4️⃣ Вкажіть причину повернення товару із запропонованого переліку. 5️⃣ За створеною накладною відправте посилку продавцю – доставка безкоштовна. 6️⃣ Слідкуйте за статусом відправлення в мобільному додатку. Або поверніть товар самостійно: 📞 Зателефонуйте нам за номером +380632254747. 📦 Надішліть товар через «Нову Пошту» на вказану адресу (у цьому випадку вартість доставки сплачує покупець). Ми завжди на зв’язку та допоможемо вирішити питання швидко і зручно! 😊
Відповідно закону "Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.