Умови доставки та оплати
Способи доставки
- Нова ПоштаБезкоштовно за умовиБезкоштовно при вартості замовлення від 3000 ₴.▸ Найшвидша доставка в Україні: 🚀 Термінові замовлення краще оформлювати через "Нова Пошта" для максимально швидкої доставки ▸ Орієнтовні строки доставки — 1-3 дні (найчастіше протягом 1 дня) ▸ Найбільша мережа відділень, поштоматів і кур’єрської доставки в Україні ▸ Безкоштовне повернення через мобільний додаток "Нова Пошта" (послуга "Легке Повернення")
- Магазини Rozetka▸ Доступно при виборі "Купити з Prom" ▸ Вартість доставки — 30 грн ▸ У разі відмови від замовлення повернення безкоштовне ▸ Орієнтовні строки доставки — 3–7 днів
- Укрпошта
- Meest ПОШТА
Способи оплати
- Пром-оплата▸ Visa, Mastercard ▸ Prom гарантує безпеку ▸ Автоматичне повернення грошей у разі відмови від посилки
- Оплатити частинами
- Післяплата▸ В деяких випадках можемо попросити передоплату для підтвердження замовлення.
- Оплата на рахунок▸ Детальні реквізити будуть надіслані в SMS після оформлення замовлення.
- Оплата картою Visa, Mastercard - WayForPay▸ Apple Pay / Google Pay ▸ Оплата частинами ▸ Усі платежі захищені платіжним шлюзом WayForPay
Гарантія:
Ми впевнені в якості наших прикрас, адже співпрацюємо тільки з надійними українськими ювелірними фабриками. Усі вироби проходять обов’язкове пробірне клеймування ДПС України та мають відбиток виробника.
Кожна прикраса має фірмову бірку з інформацією про матеріал, дату виготовлення та підтвердження проходження технічного контролю. Гарантія на вироби – до 12 місяців, якщо дефект виник з вини виробника.
Як зберегти прикрасу у чудовому стані?
💎 Зберігайте в сухому місці, подалі від вологи та прямих сонячних променів.
💎 Уникайте контакту з побутовою хімією, косметикою, хлорованою водою.
💎 Не піддавайте прикрасу різким перепадам температур, відкритому вогню чи випромінюванню.
💎 Знімайте вироби перед тренуваннями, купанням у басейні, відвідуванням сауни чи солярію.
💎 Не допускайте механічних пошкоджень – удари та подряпини можуть вплинути на зовнішній вигляд.
Коли гарантія не діє?
❌ Якщо є сліди механічних пошкоджень (удари, подряпини, заломи).
❌ У разі самостійного ремонту або втручання ювелірів.
❌ Якщо змінився колір через вплив хімічних речовин чи поту.
❌ Якщо прикраса природним чином зносилася (наприклад, стерлася позолота).
Як скористатися гарантією?
🔹 Легке повернення через Нову Пошту – просто запакуйте прикрасу та надішліть її до нашого сервісного центру. Деталі доставки уточнюйте у менеджера.
🔹 Для повернення обов’язкова лише бірка виробу – фіскальний чек не потрібен.
Якщо у вас є запитання, ми завжди на зв’язку! ❤️
Кожна прикраса має фірмову бірку з інформацією про матеріал, дату виготовлення та підтвердження проходження технічного контролю. Гарантія на вироби – до 12 місяців, якщо дефект виник з вини виробника.
Як зберегти прикрасу у чудовому стані?
💎 Зберігайте в сухому місці, подалі від вологи та прямих сонячних променів.
💎 Уникайте контакту з побутовою хімією, косметикою, хлорованою водою.
💎 Не піддавайте прикрасу різким перепадам температур, відкритому вогню чи випромінюванню.
💎 Знімайте вироби перед тренуваннями, купанням у басейні, відвідуванням сауни чи солярію.
💎 Не допускайте механічних пошкоджень – удари та подряпини можуть вплинути на зовнішній вигляд.
Коли гарантія не діє?
❌ Якщо є сліди механічних пошкоджень (удари, подряпини, заломи).
❌ У разі самостійного ремонту або втручання ювелірів.
❌ Якщо змінився колір через вплив хімічних речовин чи поту.
❌ Якщо прикраса природним чином зносилася (наприклад, стерлася позолота).
Як скористатися гарантією?
🔹 Легке повернення через Нову Пошту – просто запакуйте прикрасу та надішліть її до нашого сервісного центру. Деталі доставки уточнюйте у менеджера.
🔹 Для повернення обов’язкова лише бірка виробу – фіскальний чек не потрібен.
Якщо у вас є запитання, ми завжди на зв’язку! ❤️
Покупка частинами від 🐾 Monobank – послуга без переплат для клієнта